Консультація по телефону:
  • Головна /
  • /
  • Яка інформація має бути розміщена в Інтернет-магазині, щоб не порушувати права споживачів?
24 Січня, 2020 Новини компанії

Яка інформація має бути розміщена в Інтернет-магазині, щоб не порушувати права споживачів?

Здійснення торгової діяльності в Інтернеті так чи інакше пов'язане з дотриманням прав споживачів. При чому це стосується не тільки кількісних та якісних хаарктеристик товарів, що придбаються, а й інформації, яка має бути розміщена у відкритому доступі на сайті Інтернет-магазину.

Враховуючи положення ч. 1 ст. 7 Закону України "Про електронну комерцію" суб'єкт господарювання, який згідно з договором реалізує споживачеві товари або пропонує їх до реалізації за допомогою засобів дистанційного зв'язку зобов'язаний забезпечити прямий, простий та стабільний доступ до наступної інформації: повне найменування юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - підприємця; місцезнаходження юридичної особи або місце реєстрації та місце фактичного проживання фізичної особи - підприємця; адреса електронної пошти та/або адреса Інтернет-магазину; ідентифікаційний код для юридичної особи або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичної особи - підприємця. Якщо ждіяльність передбачає необхідність отримання ліцензії, то має також бути вказано відомості про ліцензію. Крім того, має бути вказана детальна інформація про вартість товару та його доставки.

Зазначення переліченої інформації обумовлено необхідністю створення умов, коли споживач обізнаний про те, хто є його контрагентом та до кого звертатися з вимогами у разі порушення його прав.

При цьому згаданий Закон розширює перелік відомостей, які мають бути розміщені на сайті, використовуючи формулювання "інші відомості, що відповідно до законодавства підлягають оприлюдненню". Зокрема, йдеться про інформацію перелічену в ст. 15 Закону України "Про захист прав споживачів" ("Право споживача на інформацію про продукцію").

В іншому ж випадку, якщо до такої інформації не було надано відкритого доступу, то Законом України "Про захист прав споживачів" п. 7 ч. 1 ст. 23 передбачається відповідальність у вигляді штрафу у розмірі тридцяти відсотків вартості одержаної для реалізації партії товару, виконаної роботи, наданої послуги, але не менше п'яти неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

У разі виникнення проблем з дотриманням прав споживачів Ви можете звернутися до нас. "Solid Finance" допоможе знайти оптимальні шляхи вирішення ситуації, що склалася, а також запобігти можливим повторним порушенням. "Solid Finance" надає комплекс послуг з юридичного супроводу діяльності Інтернет-магазинів, консультації з питань господарської діяльності, дотримання законодавства і вибору оптимальних форм розрахунку та оподаткування, супроводу угод купівлі-продажу сайтів, юридичної підтримки в роботі зі зверненнями та скаргами споживачів, супроводу перевірок контролюючих органів та судового захисту.

  • Поделиться:

Наші головні переваги

Великий досвід роботи дозволяє нам оперативно і якісно надавати послуги нашим клієнтам

Досвід роботи 10 років

Напрацьований роками досвід дозволяє нашим юристам вирішувати найскладніші питання

Гарантія якості

Завдання виконується із найсуворішим дотриманням закону та побажань клієнта

Комплексний підхід

Над завданням клієнта працює команда юристів-професіоналів різного профілю, що дозволяє вирішити поставлену задачу з урахуванням всіх нюансів

Повний комплекс послуг

Надаємо повний юридичний супровід клієнта від момента реєстрації бізнеса і до його ліквідації

Наші клієнти та партнери

За час нашої роботи ми отримали безліч задоволених клієнтів і партнерів

Адвокатське Об'єднання
Адвокатське Об'єднання "Неофеліс ЛГ" Neofelis Law Group
Зворотній дзвінок
Передзвонимо Вам через 10 хвилин
Ваше ім'я
Ваш телефон
Данные будут использованы только для связи с Вами!
×
Ваше ім'я
Ваш телефон
Данные будут использованы только для связи с Вами!
×