ДОГОВІР ОРЕНДИ ПРИМІЩЕННЯ
Проваджуючи господарську діяльність, власник бізнесу так чи інакше задумується про необхідність пошуку приміщення яке б стало як місцем роботи працівників, так і місцем, де можна буде приймати клієнтів, або ж, якщо Ви є виробником/реалізатором продукції, то - місцем виготовлення, зберігання або ж реалізації продукції. Є два варіанти: або Ви купуєте на баланс підприємства окреме нежитлове приміщення, або ж берете його в найм. Більш популярним є другий варіант – оренда приміщення.
Ризиків досить багато, адже запропонований договір може містити більше обмежень Вашої підприємницької діяльності, аніж Ви можете уявити.
Не застраховані від неправомірних дій й самі орендодавці – орендар може неналежно виконувати умови договору: надавати приміщення в користування стороннім особам, псувати майно, невчасно сплачувати орендну плату тощо.
Серед питань, які сторонам варто наперед між собою узгодити в договорі та які ми погоджуємо з клієнтами та детально прописуємо, зокрема:
- права та обов’язки сторін за договором;
- порядок узгодження розміру орендної плати та порядок її сплати;
- порядок та розподіл прав та обов’язків у разі ремонту та переобладнання;
- строк на який укладається договір;
- порядок користування майном орендодавця;
- припинення та розірвання договору.
В рамках договірного оформлення орендних правовідносин Ви зможете звернутися до юристів компанії SOLID FINANCE за наступними послугами
- складання договору оренди з урахуванням інтересів сторін;
- здійснення юридичної експертизи договору оренди та надання правових висновків по ньому;
- складання додаткових угод до договору оренди;
- підготовка протоколів розбіжностей.
Також Вас можуть зацікавіти послуги